צור קשר טלפונית

תאילנד עם ילדים


אלו מאיתנו בעלי המשפחות יודעים שבלי שום ספק ההחלטה על יציאה לחופשה עם כל המשפחה יכולה להיות בעיה לא קטנה ויכולה להיות גם הנאה רצופה ומהנה במיוחד, תאילנד נחשב לאחד היעדים שיכולים להיות יותר מסובכים לבלות וליהנות הקטנטנים, כאשר כולנו יודעים שתאילנד יכולה להיות קשה לטיולים וזה לא אנטליה והקלאבים בטורקיה שהיינו רגילים אליהם עד כה.
אז איך בכל זאת יוצאים לטיול בתאילנד עם ילדים ואיך מתמודדים עם הטיול הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך ושביעות כל המשפחה..? הגעת למקום הנכון!



יעדים בתאילנד שיתאימו לילדים

כולנו יודעים שתאילנד זה בדרך כלל יעד תיירות שמומלץ יותר לזוגות המעוניינים בירח דבש או לחילופין קבוצות חברים המעוניינים לנפוש בחופשת בטן גב מדליקה, העניין שחשוב לדעת שגם כאשר נוסעים עם ילדים לתאילנד יש הרבה מה לראות והרבה מה לעשות, כי מי אמר שהילד לא יכול ליהנות!!!
ראשית כל מקום שמאוד יתאים לטיול בתאילנד עם ילדים הוא בלי שום ספק בנגקוק, שזוהי אחת מהערים היותר תוססות שתמצאו בתאילנד, גם טיול באזורי צפון תאילנד כמו לדוגמא צ'אנג מאי או צ'אנג ראי יכולים להיות מצויינים וזאת מכיוון שהטיולים שם הם בדרך כלל על ג'יפים או על גביי פילים מה שבהחלט יכול להיות אטרקציה מעניינת במיוחד לילדים ולקטנטנים.


מתי מוותרים על תאילנד עם הילדים

במידה והחלטת שאתה מעוניין לטוס לנפוש ולטייל בתאילנד ביעדים שונים ומגוונים, ושהטיול הולך להיות הרבה יותר סזיפי מאשר הטיולים המוכרים לכולנו מהטיולים בארץ במקומות כמו אילת, ים המלח או טבריה, עדיף לוותר על כך, גם במידה ואתם מתכננים לטוס לתאילנד עם ילד אחד בלבד, חשוב לדעת שמרבית הפעמים אתם אלו שתצטרכו להעסיק אותו ולכן, מומלץ מאוד במידה והחלטתם לטוס לתאילנד עם ילדים לבצע זאת עם עוד זוג חברים שגם להם יש ילדים על מנת שלילד תהיה תעסוקה והוא לא ירגיש לבד, מה שבקלות יכול להחזיר אתכם מהר מאוד למדינת ישראל, מה שאתם לבטח לא רוצים ולא מעוניינים.

במידה והחלטת לטוס לתאילנד עם הילדים, אנחנו צוות הבלוג יכולים להמליץ לך על ספר נהדר שיכול בלי שום ספק להיות לך לעזר רב, לספר קוראים "תאילנד עם ילדים" שחיברו אותו אבי ואורלי בוטבול שהינם זוג אשר חווה את תאילנד הכי קרוב שאפשר והכל עם ילדים, לעיון בתקציר הספר ולרכישת הספר היכנסו לאתר הנקרא - "סימנייה".וחפשו במנוע החיפוש שלו את שם הספר.

1 Response to "תאילנד עם ילדים"

  1. שרון לוי says:
    14 במאי 2012 בשעה 4:26

    הקיץ בעלי ואני מתכננים חופשה בתאילנד עם הילדים. זה באמת מקום שיש בו שפע פעילויות שיכולות להתאים לילדים, מבנגקוק המודרנית ועד האיים והים. ליתר ביטחון אנחנו מביאים איתנו לאפטופ עם קופיקו לצפייה ישירה במקרה ו...

הוסף רשומת תגובה

free counters