צור קשר טלפונית

צ'אנג מאי


אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר שמציעה צפון תאילנד למטייל זוהי צ'אנג מאי, רוצה לדעת מה תוכל למצוא ביעד..??? אילו אטרקציות מחכות לך..? ומאיפה בכלל מתחילים..? הגעת למקום הנכון בו תוכל למצוא את כל מה שאתה מחפש!

צ'אנג מאי על קצה המזלג

העיר צ'אנג מאי נחשבת לאחת מהערים הפופולאריות ביותר עבור המטייל והמבקר ביעד התוסס ביותר במזרח הרחוק, כאשר המחוז צ'אנג מאי נחשב למחוז המפורסם ביותר באזור.
ההגעה לאלו שדווקא מוותרים על כלי התחבורה, כגון: אוטובוסים ומוניות, זה בעזרת טיסות פנים בתאילנד שאותם ניתן לרכוש כיום בכל סוכנות נסיעות.
לא מעט מטיילים מעדיפים להגיע לצ'אנג מאי בטיסה וזאת בגלל הנסיעה הארוכה יחסית מבנגקוק ליעד, כמובן שלאלו שמבקרים באזור חשוב מאוד להמשיך ולסמן וי גם בצ'אנג ראי שנמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית מהיעד ונחשבת לאטרקטיבית במיוחד.

האטרקציות שחייבים לראות בצ'אנג מאי

צ'אנג גדושה ומלאה במבקרים אשר מגיעים ללא מעט אטרקציות פופולאריות ובניהם:
מפלי המים של העיר העתיקה שנחשבים לאחת האטרקציות היותר מפתיעות ומרשימות שמטביעות את החותם החוויה בעיר.
כמובן שכמו כל תאילנד והמזרח הרחוק גם המקדשים ופסלי הבודהה נמצאים גם בצ'אנג מאי וכדאי מאוד לא לפסוח עליהם כי זהו בהחלט מראה מהמם.
אטרקציה נוספת שכדאי ואף מומלץ לעשות באזור אלו טיולי הג'יפים היוצאים מהמחוז ועוברים בין היתר בצ'אנג ראי, אידיאלי לאלו הרוצים לראות את שתי היעדים במכה אחת.
כמובן שגם טיולי הפילים הפופולאריים עליהם לבטח שמעתם נמצאים ממש מתחת לאף שלכם באזור צ'אנג מאי, ברור על הנושא עם סוכן הנסיעות שלכם אשר יכול לעזור לכם ולתרום בנושא.
כמובן שבזמן כל כך קצר אנחנו לא נוכל לפרט לכם על כל האטרקציות הנמצאות בצ'אנג מאי, אבל אנחנו יכולים בשמחה לספק לכם מידע אותו תוכלו למצוא ברשת האינטרנט בלחיצת כפתור אחת שתרכז לכם את כל המידע על היעד.


0 Response to "צ'אנג מאי"

הוסף רשומת תגובה

free counters