צור קשר טלפונית

קו טאו

אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר כיום בתאילנד ובדרום תאילנד בפרט הינה קו טאו שבעצם מאגדת סביבה את כל מה שלא הכרת עד כה.
קו טאו הינו בעצם אי שפרוס על 38 קילומטרים צפונה אל האי קו פנגאן, הייחודית המרשימה של העיר או יותר נכון של האי הינה בצורתו המרשימה שמזכירה צורה של פול גדול במיוחד שמוכר לכולנו מהחומוס האהוב כל כך על הישראלים ועדות המזרח התיכון.
קו טאו קיבל בעבר את שמו המסחרי "אי הצבים", שכיום בעצם פרוס על 21 קילומטרים ו 3 קילומטר ברוחב.



הגענו לקו טאו ועכשיו מה עושים...?
אז ראשית כל חשוב לציין שקו טאו מלאה בשפע של אטרקציות מכל טוב ומהכל שיעשו לך את הטוב שבעולם, וזאת בזכות המגוון העצום של האטרקציות, הפעילויות ושאר הדברים שאותם יש לעשות על האי, כגון:

  • צפיות - אחת האטרקציות זה פשוט לעלות לנקודות התצפית הפרוסות ברחבי האי, כגון: האי  Fraggle Rock ו Suwan.
  • צלילה - אחת האטרקציות שבגללה מגיעים רבים לאי קו טאו זה בגלל אטרקצית הצלילה המפורסמת שמכבת באזור שם ניתן לצלול בשוניות היפות בעולם ולצלול כמובן עם לא מעט דגים, כרישים וכדומה.
  • שייט - באזור ניתן לשוט ולהפליג בלא מעט מקומות, מומלץ לקחת בעל עסק רציני שייקח לכם מחיר ריאלי שלא תצטרכו לשלם יתר על המידה.
  • קורסים - במקום מגוון רחב של קורסים אותם תוכלו לקחת ומומלץ לנסות אחד שכזה במידה וכבר הגעתם לקו אטו, האי מוכר מאוד בקורסי הבישול הפופולאריים שמעניק לאורחי והתיירים האחרים שמגיעים לבלות באי הקסום בעולם.





0 Response to "קו טאו"

הוסף רשומת תגובה

free counters