צור קשר טלפונית

בנגקוק על קצה המזלג

ברוכים הבאים לבנגקוק, שער הכניסה שלך לתאילנד הקסומה...ואחת מהערים התוססות והמתיירות ביותר בעולם, בנגקוק הינה בירת תאילנד שנחשבת לאחת מהערים הגדולות ביותר באסיה, כאשר פירושה בשפת התאית הינה "כפר שזיפים", רוצה לדעת עוד קצת על קצה המזלג על יעד התיירות הפופולארי ביותר הנמצא בתאילנד..? הגעת למקום הנכון!





אטרקציות בבנגקוק למטייל
בנגקוק שופעת וגדושה באטרקציות במפה ועד הודעה חדשה, כאשר בין האטרקציות היותר פופולאריות שעליהם אתה חייבים לסמן וי בתור כאלו המגיעים לראשונה בחייכם ליעד, הם:
  1. ארמון מלך תאילנד.
  2. גורדי השחקים המגיעים לגבהים מטורפים במיוחד.
  3. מקדשי בודוהסיטים שהמפורסמים שבניהם, הם: "ואט ארון", "ואט פו" וכדומה.
  4. רחוב הקאו סאן שנחשב לאחד הרחובות המפורסמים ביותר בעיר במיוחד בעבור תרמילאים ומוצ'ילרים.
  5. שוק הפרחים המפורסם של בנגקוק ועוד רבים וטובים.


עלויות ומחירים למטייל בבנגקוק
אחת הנקודות הרגישות ביותר אצל כל מטייל ואצל כל תייר אלו העלויות והמחירים של החופשה, כאשר חשוב מאוד לציין שבנגקוק נחשבת לאחת מהערים היותר יקרות שקיימות בתאילנד, וזאת בגלל היותה עיר מרכזית יחסית ותוססת בעלת חיים, בדיוק כמו תל אביב וניו יורק בארה"ב.
חשוב מאוד לדעת שכאשר אתם נוחתים בבנגקוק בירת תאילנד, אל תבזבזו את כל כספכם על קניות וביגוד כי הרי בסופו של דבר אתם תחזרו לבנגקוק בדרכם לטיסה לישראל ואין ספק שהרבה יותר משתלם לבצע רכישה של בגדים וציוד כזה או אחר ברגע האחרון לפני שעולים על המטוס לישראל ולא להיסחב עם זה כל הדרך.

מתי לטייל בבנגקוק במהלך הטיול בתאילנד
גם הנושא הנ"ל נחשב לאחד הנושאים היותר פעילים בכל הפורומים של המזרח הרחוק ושל תאילנד בפרט, כאשר ישנם כאלו שטוענים שהטיול בבנגקוק אידיאלי וכדאי במיוחד בהתחלה, לעומת אלו שחושבים שבנגקוק עדיפה הרבה יותר במהלך סיום הטיול, מה שגם יותר הגיוני מבחינת כל הנושא של הקניות שבהחלט מחייב כאשר נוסעים לטיול בתאילנד.
כמובן שחשוב מאוד לבדוק את העונה, הביקוש והעצה שקיימים אל טיסות לבנגקוק שאותם מוכרת כל סוכנות נסיעות בישראל ובעולם.


0 Response to "בנגקוק על קצה המזלג"

הוסף רשומת תגובה

free counters