צור קשר טלפונית

צ'אנג ראי

אז החלטת שהגיע הזמן לעזוב את מרכז תאילנד ולהתחיל לעלות בטיול את הצפון המהמם שהולך להטריף לך את החושים, לפחות על פי מה שכל מי שטייל שם אמר לך.
אז לבטח עכשיו אתה שואל את עצמך מאיפה מתחילים, מהם הדרכים האולטימטיביות והטובות ביותר לעלות מבנגקוק לצפון תאילנד ולצ'אנג ראי בפרט..? הגעת למקום הנכון!


מתחילים בנסיעה או בטיסה לצ'אנג ראי

האפשרויות העומדות בפניך כיום לעלות ממרכז תאילנד לצפון תאילנד זה בעזרת או אוטובוס שיכול לקחת בנסיעה של לפחות 15 שעות, או לחילופין בטיסת פנים שיכולה לקחת לכל היותר כשעה וחצי.
כמובן שישנם יתרונות וישנם חסרונות לכל אחת מהאפשרויות אבל את זה אנחנו ניתן לכם להחליט, כי אחרי הכל מדובר בשינויים קיצוניים שבאים לידי ביטוי בדרך כלל בכסף.

אז מה תוכל למצוא בצ'אנג ראי ?

צ'אנג ראי עצמה היא עיר הבירה של המחוז עצמו ונמצא במרחק של 220 קילומטר מהעיר צ'אנג מאי שזוהי העיר התיירותי השנייה הממוקמת באזור צפון תאילנד.
ראשית כל אחת מהאטרקציות המרכזיות של צ'אנג ראי אלו טיולי הג'יפים בתאילנד, אשר מספקים חוויה עוצרת נשימה בה ניתן לראות במספר ימים את כל האטרקציות הטובות ביותר שמציעה צפון תאילנד למטייל.
ישנם מספר חברות באזור שמבצעות את טיולי הג'יפים ולכן, אנו מציעים לכם לבצע בדיקה קפדנית בטרם תגיעו לצפון תאילנד על מנת שתוכלו למצוא את טיול הג'יפים הנוח והטוב ביותר עבורכם ויחד עם זאת גם הזול ביותר כי העלויות שאנו מדברים עליהם לא זולות במיוחד.
האטרקציות שאתם חייבים לראות בצ'אנג ראי
אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר שתוכלו למצוא בצ'אנג ראיאלו שבט ארוכות הצוואר שזהו מחזה נדיר ביופיו וייחודי לצפון תאילנד בלבד, כמובן שהאנדרטה שעשויה מברונזה לזכרו של המלך מאנגריי שמוצבת בתחילת כביש 110 תכניס בכם אווירה ייחודית שכמוהו ניתן למצור רק בתאילנד.
כמובן שכל צפון תאילנד וצ'אנג ראי בפרט מלא במקדשים שונים ומגוונים, כגון: מקדש פר קרו, מקדש פר סינג ועוד...
מוזיאונים, מפלים שונים, גן החיות המקומי ובזאר הלילה הם חלק בלתי נפרד מהחוויה שמשאירה צ'אנג ראי על המבקר באזור.

1 Response to "צ'אנג ראי"

  1. יוני בן says:
    11 באוגוסט 2011 בשעה 3:23

    תודה רבה על המידע המועיל







    טיסות לתאילנד

הוסף רשומת תגובה

free counters