צור קשר טלפונית

קנצ'נבורי


אחד מיעדי התיירות המפורסמים והתיירותיים ביותר הנמצאים במרכז תאילנד זוהי קנצ'נבורי, לבטח חלק מכם שואלים את עצמכם מהו היעד הנ"ל וחלק בטח אומרים לעצמם שמענו אך כפי שזה נראה לא יהיה לנו זמן להגיע לטייל שם.
צוות נהורה טורס המתמחה בטיולים מאורגנים, טיסות ונופש בתאילנד החליט לספר לכם הפעם על אחד מהיעדים הקסומים ביותר הנמצאים באזור מרכז תאילנד.




קנצ'נבורי הינה עיר הממוקמת במרחק של 125 ק"מ מבנגקוק, לשם בדרך כלל הגעה לאחר הנחיתה בבירת תאילנד הינה או באוטובוס או לחילופין לאלו שרוצים פרטיות ונסיעה ברמה גבוהה יותר במונית פרטית.
העיר עצמה נחשבת למפורסמת מאוד וזאת בגלל נהר הקוואי שנמצא בעיר והגשר הנמצא במרכז העיר, בעיר מראות היסטוריים נפלאים, מפלים, מערות ועוד מגוון אטרקציות ופעילויות שהופכות את העיר עצמה לאחד מהיעדים הטובים ביותר לטיול במרכז תאילנד.
בדרך כלל הזמן המומלץ ביותר לטייל באזור הינו 2-3 ימים מינימום, כאשר באזור אטרקציות נוספות שבקלות יכולות להוסיף לכם יום עד יומיים של טיול נוסף.

אטרקציות ופעילויות בקנצ'נבורי

בקנצ'נבורי יש לא מעט דברים לעשות לעומת מה שרוב המטיילים והמבקרים ביעד חושבים, להלן מספר אטרקציות ופעילויות מומלצות שאנחנו חושבים שיכולים להיות מצוינים בעבורכם במהלך הטיול באזור, והם:

  • ביקור בגשר על נהר הקוואי הינו בגדר חובה לכל המגיע לאזור.
  • מפלי סאי יוק וארואן..
  • העיר העתיקה של מואנג סינג.
  • רכיבה וביקור במחנה הפילים שבעיר הנפתח בזמנו בשנת 2005.
  • מקדש הנמרים שנחשב לאחת האטרקציות היותר טובות שיש בעיר.
  • מקדשים מפורסמים, כגון: טאם סו\ טאם קאפון, באן טאם.

כמובן שבעיר ישנם עוד מגוון אטרקציות שיכולות בקלות להעביר לכם שבוע של טיולים באזור, אך חשוב מאוד להיות מפוקסים וממוקדים כאשר נוחתים בתאילנד, כי כפי שכבר הבנתם מדובר אך ורק במרכז תאילנד והדרך עוד ארוכה, כאשר אתם נוחתים בעיר הבירה בנגקוק, אתם יכולים לקחת סיורים וטיולים מאורגנים למספר ימים בקנצ'נבורי כאשר העלות מסתכמת בסביבות ה 1000 באט ליום אך חשוב לבצע בירור במקום כי המחירים משתנים בהתאם לתנאים של הספקים המקומיים. 

0 Response to "קנצ'נבורי"

הוסף רשומת תגובה

free counters