צור קשר טלפונית

בנגקוק קניות


אחת הסיבות בגללם נוסעים מדי נופשים ומטיילים לתאילנד זה בגלל האפשרויות השונות והמגוונות שיש לכולם בשביל לעשות קניות ובזול, היעד המרכזי בו הכי כדאי ומומלץ לבצע קניות בתאילנד זה בבנגקוק, כאשר כיום בבנגקוק האפשרויות השונות העומדות מולך הם גדולות ורחבות, רוצה לשמוע עוד אודות קניות בבנגקוק..? הגעת למקום הנכון!



קניות בבנגקוק כל השנה

הדבר היפה ביותר שיש בבנגקוק ובתאילנד בפרט לעומת יעדים אחרים, זה שאת הקניות ניתן לבצע במהלך כל השנה ללא שום קשר לעונה או חודש בשנה, כמובן שישנם חודשים עמוסים יותר שהמבצעים על דברים מסוימים הרבה יותר משמעותיים, אבל בסך הכל במידה ומסתכלים על התמונה בגדול ובכללי, תאילנד נוחה וזולה לקניות ושופינג במהלך כל השנה.
לבטח אחת השאלות שאתה שואל את עצמך כרגע, זה מה בכלל ניתן לרכוש בבנגקוק, אז ככה...
מטיילים ונופשים יכולים ליהנות בבנגקוק ממבחר רחב ומגוון של קניות שונות, החל הביגוד והנעלה, ציוד למטיילים, ציוד אלקטרוניקה, גאד'טים וכדומה.

כמה כסף לקחת לקניות בבנגקוק?

אחת הבעיות הגדולות של כל אחד בטיול בתאילנד הוא התקציב הכספי, הרי תאילנד ממזמן זה לא המזרח הרחוק הישן והקלאסי שבו כל דבר עולה בגרוש וחצי, כיום תאילנד הבינה שהינה אחד מיעדי התיירות הפופולאריים של המזרח הרחוק ולכן, עליית המחירים לטובת הרוכלים ואנשי העסקים עלתה גם היא בהתאם.
מומלץ להקציב סכום מוגדר מראש לכל הקניות, סכום של 300 עד 500 דולר יכול בהחלט להחזיר אותך הביתה עם מזוודות מלאות וביגוד לפחות לשנה הקרובה, כמובן שחשוב לקחת בכל הנושא של הקניות גם את המתנות לקרובים והמשפחה שלבטח ישמחו לקבל איזה שהוא בגד או מכשיר חשמלי מהעיר הכי תוססת ומזיעה מקניות שניתן למצוא בתאילנד והיא - בנגקוק!

0 Response to "בנגקוק קניות"

הוסף רשומת תגובה

free counters