צור קשר טלפונית

לטייל בלאוס במסגרת הטיול בתאילנד


במידה והחלטת לנסוע לטייל באזור תאילנד, חשוב מאוד שתדע שבאפשרותך יש מספר אופציות רלוונטיות לטייל גם ביעדי תיירות נוספים הנמצאים בסביבה.
כפי שידוע לכולנו סביב תאילנד ישנם עוד מספר יעדים שנחשבים לפופולאריים לא פחות, כגון: לאוס, ויאטנם, קמבודיה וכדומה...כמובן שבסופו של דבר המתיירת והיפה מכולם היא בלי שום ספק תאילנד אבל יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון את האופציה שיכולה להיות אפשרית לטייל גם באחד מהיעדים הנ"ל אותם הזכרנו.





הפעם החלטנו להתרכז בטיול שימשיך מתאילנד לאזורי לאוס, שהינה יעד תיירות קטן וקסום שמציע חוויה עוצרת נשימה למטיילים והתרמילאים המגיעים מתאילנד.


אזורי התיירות המומלצים בלאוס

בלאוס ישנם מספר יעדי תיירות שמומלצים יותר וישנם כאלו המומלצים פחות, מומלץ מאוד לקחת רגע אחד של נחת ולבדוק את האופציות והאפשרויות השונות העומדות בפניך, האזורים המומלצים לטייל בהם בלאוס, הם:
·         אזור צפון לאוס - אזור כפרי ושקט שבעיקר מתאים לאלו המחפשים לגלות את לאוס ולראות את התרבות היפה שמציעה המזרח הרחוק.

·         ואנג ויאנג - עיר של שכרון חושים ושל מסיבות והרפתקאות מדהימות מומלץ מאוד לבקר שם.
למידע נוסף על אתרי התיירות ויעדי התיירות שמציעה המדינה לתייר מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של סורנטו הנותן מידע אודות לאוס.

המעבר מתאילנד ללאוס

אלו שרוצים להגיע מתאילנד ללאוס חייבים לעשות את זה במעבורת, את אשרת הכניסה למדינה תקבלו בעת ההגעה לכניסה, כאשר האופציה היחידה היא בנסיעה מכיוון שמצב הטיסות בין תאילנד ללאוס אינו מזהיר במיוחד.

0 Response to "לטייל בלאוס במסגרת הטיול בתאילנד"

הוסף רשומת תגובה

free counters