צור קשר טלפונית

לטייל בתאילנד עם תינוק


החלטת לנסוע לחופשה בתאילנד או טיול מפנק אבל הפעם את הטיול הזה אתה מתכוון לעשות עם כל המשפחה והחברים..? מצוין, כי כעת חשוב מאוד שתיקח רגע מזמנך ותקדיש לקריאה שתעזור לך לקבל את המידע הטוב ביותר בעבור הטיול שלך עם התינוק בתאילנד הקסומה.



מומלץ לדעת לאן ואיפה נוסעים

טיול עם תינוק תסכימו איתנו זה לא טיול תרמילאים ובטח לא טיול לירח דבש, כאשר אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לעשות בטרם עולים על הטיסה זה לבצע תכנון מקדים בשביל שתוכל לדעת בדיוק מהם הנקודות והמקומות בהם תבקר במהלך השהייה ביעד.

ישנם מקומות שמומלץ להגיע אליהם עם תינוקות כמו למשל אזור דרום תאילנד, וישנם יעדים שהטיול על תינוק יכול להיות קשה ומסורבל, כמובן שהאופציה הטובה ביותר זה לפנות אל סוכן נסיעות מומחה, כמו המומחים של נהורה טורס אשר יכולים לעזור לך בקבלת המידע האולטימטיבי והטוב ביותר לתאילנד הקסומה.

חיסונים לתינוק לפני נסיעה לתאילנד

אז נכון...כיום תאילנד היא מדינה די מתקדמת ואפילו אפשר להגיד שממזמן כבר לא מדינת עולם שלישי, אבל אסור לשכוח שעדיין אחרי הכל ישנם מחלות ובעיות תברואה קשות באזורים שונים ביעד שיכולים להשפיע בצורה לא הכי טובה שיש על הטיול שלך ושל תינוקך ולכן, מומלץ מאוד לפנות אל מרפאות מטיילים שונות אשר יכולות לתת לך את המידע האולטימטיבי והטוב ביותר מהם החיסונים שהתינוק צריך לקבל בטרם הנסיעה לתאילנד.

עלויות כרטיס טיסה לתינוק

אחד מהדברים החיובים והטובים ביותר של נסיעה לתאילנד עם תינוק זה כמובן העלויות והמחירים הזולים יחסית של כרטיס הטיסה, כאשר כיום טיסה למבוגר עולה בממוצע כ 1000 דולר ולפעמים אף יותר בתקופות השיא, בעוד תינוק משלם 10% מסך הכרטיס טיסה של המבוגר, כך שבמקרה הנ"ל התינוק צריך לשלם 100$ שכוללים גם את המיסים והדלק, משתלם אחרי הכל לטוס עם תינוק לטייל.

2 Response to "לטייל בתאילנד עם תינוק"

  1. שירלי שדה says:
    4 בנובמבר 2022 בשעה 2:59



    ביטוח חו”ל
    הוא קריטי לנסיעות וטיסות לחו"ל לפני שנה טסתי ללא ביטוח וזה היה סיכון מיותר המחירים סבירים ביותר ביטוח נסיעות לחו"ל Top Travel מבית מנורה מבטחים מבטיח שתזכו לטיפול הטוב ביותר ותקבלו החזר כספי על הוצאות נלוות בזמן הנסיעה. היכנסו לרכישת ביטוח אונליין.




  2. Elena Levin says:
    19 ביוני 2023 בשעה 5:50

    האם אפשר לשאול אותך מה עלות ביטוח לחול שסגרת? מקבלים כמה הצעות בימים אלו לטיול דומה לתאילנד ומנסים להבין מה הכי נכון לנו

הוסף רשומת תגובה

free counters