צור קשר טלפונית

תאילנד או דרום אמריקה?


החלטת לטוס לטיול הגדול שלך בחו"ל אבל כעת מה שעומד על הפרק זה בחירת היעד לטיול התרמילאים לו חיכית לא מעט זמן..? מצוין, כי כעת במאמר שלפנינו אנחנו ניתן לך את האפשרות לקבל סקירה מקיפה מה באמת עדיף לך לבחור, בטיול בתאילנד ואזורי המזרח הרחוק או לחילופין לבחור בטיול לדרום אמריקה שיכול לשבת ולהיות מצוינת עד מאוד בעבורך.




משך זמן הטיול
משך זמן הטיול הוא אחד מהדברים הקריטיים והחשובים ביותר בעת בחירת יעד הטיול, כיום תאילנד נחשב ליעד קצר יחסית עד מאוד בהשוואה לדרום אמריקה, אחרי הכל מדובר ביעד אחד לעומת מספר רב של יעדים הפרוסים על פני יבשת שלמה.
בדרך כלל טיול בדרום אמריקה הוא לתקופה של מינימום 3 חודשים, בעוד הטיול המקסימאלי בתאילנד יכול להיות עד חודשיים ולא יותר מזה, כמובן שתמיד ישנם כאלו שיוצאים מן הכלל וניתן לראות אותם מטיילים לתקופה ארוכה באזור, אבל...
בסופו של דבר משך זמן הטיול הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת יעד לטיול, במידה וניקח למשל את הודו כדוגמא, ניתן לראות שכיום ההתלבטות הגדולה ביותר של תרמילאים ואלו הרוצים לטייל וליהנות לתקופה ארוכה זה הודו ודרום אמריקה, כאשר לא מעט מהתרמילאים המגיעים לטייל בהודו מגיעים לתקופה של חצי שנה ולפעמים אף יותר בהתאם לתנאי אשרת הכניסה שקיבלו בשגרירות ההודית.


עלויות כספיות
אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת הטיול זה העלויות הכספיות, כאשר כיום דרום אמריקה נחשבת לזולה יחסית לתאילנד, אחרי הכל תאילנד הוא יעד מאוד מעורב שמגיעים לבקר בו כל פלחי האוכלוסייה, לעומת דרום אמריקה שם ניתן למצוא מהישראלים בדרך כלל את הדור היותר צעיר, פרט לאזורים כמו ארגנטינה וברזיל.


ימות השנה
זמן הטיול הוא דבר לא פחות חשוב מהכסף וכמובן משאר הדברים, חשוב מאוד לבצע בדיקה של מזג האוויר בטרם מחליטים לנסוע לטיול בתאילנד או בדרום אמריקה, אף על פי שבתאילנד מזג האוויר נוח ונעים כל השנה, לעומת דרום אמריקה שם יש אזורים שיש קושי רב לטייל בהם בגלל תנאי אקלים ומזג האוויר קשים עד מאוד.


1 Response to "תאילנד או דרום אמריקה?"

  1. Reut says:
    11 באוגוסט 2023 בשעה 3:32

    מעניין.. מניסיונך למשל מבחינת ביטוח נסיעות לחול האם יש הבדלים? מה נחשב יותר "אקסטרים" או ריסקי מבחינת הביטוח?

הוסף רשומת תגובה

free counters