צור קשר טלפונית

טיסות לתאילנד הופכות בטוחות יותר ויותר


כבר הרבה מאוד שנים ישנה מסורת לא כתובה בקרב הצעירים שזה עתה סיימו את הצבא, והמסורת הזו כוללת נסיעה לחו"ל לתקופה ארוכה, ובין היעדים ניתן למצוא את הודו, תאילנד, ארצות הברית ועוד. לא ברור לגמרי היכן ומתי בדיוק החלה המסורת הזו, אך מה שבטוח הוא כי מסורת זו הושרשה על ידי הצעירים בצורה כל כך מהימנה, עד כי להורים של היום הדבר נראה טבעי והם אינם שואלים שאלות וכמובן אינם מנסים למנוע זאת. למרות הפתיחות הגדולה שקיימת לגבי הטיולים הארוכים האלה, חשוב להבין כי מדובר על טיולים שלעיתים עלולות לקרות בהן תאונות מסוגים שונים, ולכן חשוב להיות מבוטחים.






ביטוחים לכל עניין

חברות הביטוח של היום מציעות ללקוחות שלהן ביטוחים לכל דבר ועניין, וזאת כיוון שהחיים הוכיחו כי עלולים לקרות לנו הרבה תרחישים לא צפויים במהלך החיים, ותמיד עדיף לקחת אותם בחשבון ולהיערך אליהם בעזרת ביטוחים. ביטוח נסיעות הוא ביטוח חשוב במיוחד, כיוון שכאשר אדם יוצא לטיול ומגיע לארץ זרה, לרוב מדובר על ארץ שהוא אינו מכיר כמו את ארץ מולדתו, וכתוצאה מכך הוא חשוף יותר לתאונות, מעצם חוסר ההכרה שלו את המקום החדש. תאונות יכולות להיגרם כתוצאה מהליכה בשביל מסוכן ולא מוכר אך באותה מידה גם כסיבוך ממחלה שנגרמה מווירוס מקומי, או תאונת רכבת שפגעה גם בתושבים מקומיים. ביטוח נסיעות יאפשר לכל אדם, בכל גיל, להרגיש בטוח יותר, כיוון שלא עלינו, במקרה הצורך, הוא יודע כי חברת הביטוח שלו תדאג לו, תחזיר אותו הביתה בשלום, ותחלץ אותו מכל מצב קשה שאליו הוא עלול להיקלע בארץ לא מוכרת.

ביטוחים בכל מקום

חברות הביטוח מציעות ביטוחים לכל היעדים שאליהם הלקוחות שלהם יכולים לנסוע, בין אם מדובר על טיסות לארצות הברית ובין אם מדובר על טיסות לתאילנד, כאשר בדרך כלל טיסות אלה עמוסות במטיילים צעירים. בחורות ובחורים צעירים לא תמיד מודעים לסכנות הקיימות בכל מיני הרפתקאות ופעילויות אקסטרים, וכתוצאה מכך עלולות לקרות תאונות, בדרגות חומרה שונות. לכן, חשוב ביותר לצאת לטיול רק לאחר השלמת הכיסוי הביטוחי הנדרש. חברות הביטוח מציעות למבוטחים שלהם ביטוחים לכל אורך הטיול כולל את הטיסות ליעדים השונים, וכמובן שבכל זמן השהייה שלהם בחו"ל. טיולים הם דבר נהדר, וחובה עלינו להמשיך ולעושת אותם, כי העולם הוא גדול ויכול להציע לנו המון דברים, מראות, ריחות וטעמים, אך חשוב ביותר לטייל כשיש לנו ביטוח, לכל צרה שלא תבוא.

1 Response to "טיסות לתאילנד הופכות בטוחות יותר ויותר"

  1. Reut says:
    29 ביוני 2023 בשעה 6:35

    חשוב ביותר.. תאילנד יעד מדהים אבל אסור להתפשר על ביטוח טיסה לחו"ל כשטסים אליה! בייחוד כי אלה טיולים שנוטים להיות ארוכים, לפעמים לא בתנאים הכי מערביים, חשוב להיות מסוגלים לסגור ביטוח שזמין לך בכל רגע ובכל שעה מבלי הסתרבלות.

הוסף רשומת תגובה

free counters