צור קשר טלפונית

תאילנד למטייל העצמאי


מרביתכם לבטח יודעים שכיום ישנם מספר סגנונות טיול וחופשה בתאילנד, האחד הם הטיולים המאורגנים שנחשבים לדי פופולאריים בקרב האוכלוסייה הבוגרת, והאחרים הם אלו המגיעים לטיול עצמאי בכוחות עצמם ללא הדרכה וללא כיוון, בדרך כלל מדובר בפלח שמחזיק בספרי לונלי פלאנט או מדריכי טיולים באייפון למיניהם.
הטיול העצמאי בתאילנד נחשבת לדעתי האישית לאחד הטיולים היותר מרתקים ומהנים שניתן לחוות באחד מיעדי התיירות היפים והקסומים של המזרח הרחוק.
רוצה לשמוע עוד על הטיול העצמאי בתאילנד..? הגעת למקום הנכון בו תוכל למצוא את כל התשובות לכל השאלות!




מהו בעצם הטיול העצמאי - הגדרה
הטיול העצמאי הוא בעצם טיול שבו המטייל מחליט מה לעשות, מתי ואיך, כמובן שישנם טיולים ביעדים אחרים שהם לא תאילנד כמו לדוגמא המטייל העצמאי באירופה שבו סוכן הנסיעות וספק התיירות מביא לך קיט שבו ישנה הדרכה מסודרת של טיולים, בתי מלון באזורים בהם החלטת לטייל וכמובן את כל שירותי התיירות שאותם תצטרך לבטח במהלך החופשה והטיול.


הטיול העצמאי בתאילנד הוא קצת שונה מהאחרים
למה זה בעצם שונה מהטיולים העצמאיים באירופה..? שאלה טובה, הטיול העצמאי בתאילנד הו בעצם טיול שבו אתה בוחר מה לעשות ובדרך כלל המדריך שלך זהו ספר הלונלי פלאנט או אפילו אפליקציה באייפון ובפלאפון שכיום נחשב להרבה יותר פופולארי, מדליק וגם זול בין היתר ביחס לעלות הספר.
אלו שלעולם לא היו בתאילנד, לבטח יכנסו לחקור את היעד באינטרנט, כאשר כיום ישנם עשרות של אתרי מידע אודות תאילנד ויחד עם זאת ישנם לא מעט אתרי אינטרנט בהם ניתן לבצע רכישה של טיסות לתאילנד במחירים זולים יחסית.

כמובן שאחד מהדברים שאתה יכול לעשות במידה ואתה רוצה לקבל מידע קצת יותר אודות תאילנד, זה לפנות לסוכן הנסיעות שיכול להיות עזר לרגליך, כאשר כיום ישנם יועצים המתמחים ביעד תאילנד מכיוון שזהו אחד מהיעדים שהכי פופולאריים והאהובים על ידי ציבור המטיילים והנופשים הישראלי המחפש את החופשה האהובה עליו.

אל נא לשכוח שכיום תאילנד מציעה את כל הטיולים שבעולם במקום אחד, החל מטיולי טרקים והרפתקאות בצפון תאילנד ועד דרום תאילנד שם ניתן ליהנות מהחופשה שכל כך אהובה עלינו הישראלים שהינה חופשת הבטן גב, כמובן שחשוב מאוד לציין שיש אפשרות כיום ליהנות מחופשה גם במרכז תאילנד בבנגקוק שם הביקור חובה לחובבי השופינג והקניות.

0 Response to "תאילנד למטייל העצמאי"

הוסף רשומת תגובה

free counters