צור קשר טלפונית

מקומות בילוי בתאילנד


בהמשך לסדרת הכתבות האחרונה שאותה אנו מציגים לכם מדי שבוע בנושאים יעדים שונים ומגוונים באחת ממדינות הנופש והתיירות הפופולאריות ביותר במזרח הרחוק, אנו מתכבדים לתת לך רשימה כללית יותר לאלו שאין ברשותם את הזמן והיכולות לקרוא בפירוט על כל יעד ויעד שעל מפת תאילנד.
רוצה לדעת עוד בנושא ואיפה המקומות האטרקטיביים ביותר בהם תוכל לבלות במהלך הטיול בתאילנד, הגעת למקום הנכון!

הבחירה בין צפון תאילנד לדרום תאילנד

כ 95% מהתיירים המגיעים לתאילנד נוחתים בבירה בנגקוק, כך שעל הבילויים והתיירות באזור מרכז תאילנד אנו נוותר לעת עתה ונתרכז יותר ביעדי דרום תאילנד האיים וצפון תאילנד שנחשבים למתיירים ודרכי ההגעה ליעד הם בדרך כלל בעזרת טיסות פנים בתאילנד!
צפון תאילנד הוא מקום לאלו שרוצים יותר לטייל ופחות לאלו שרוצים את חופשת הבטן גב האולטימטיבית שכולנו מכירים, כמו כן חשוב לציין את המקומות היותר פופולאריים באזור שהם צ'אנג מאי וצ'אנג ראיי, לאלו המעדיפים פחות את הטיולים היומיומיים ויותר את הנושא של חופשת בטן גב, דרום תאילנד הוא מקום מצוין עבורכם ביעדים, כגון: פוקט, קוסמוי, קרבי ועוד רבים וטובים!


אזורים הכי פופולאריים שתוכלו למצוא בתאילנד!

כפי שכבר ציינו בתחילתו של המאמר, הפעם אנו נתרכז באזורים היותר מתויירים ופחות באזורים שנוטים להגיע עליהם אחת ל...

·         בנגקוק - שכפי שציינו זוהי בירת תאילנד ובין היתר תוכלו ליהנות שם מפסלים ועתיקות כמו שרק תאילנד יודעת להציע לתייר, שווקים מהטובים והזולים בעולם ואטרקציות נוספות עליהם תוכלו לקרוא במידע על בנגקוק ממש כאן אצלנו בבלוג זה!
·         פוקט - אחד המקומות הפופולאריים ביותר בדרום תאילנד, כאשר הינו מיועד יותר לאלו המעדיפים את חופשת הבטן גב האולטימטיבית שיכולה בהחלט לעשות בשבילכם את העבודה, גם על יעד זה תוכלו לקרוא אצלנו בבלוג זה בהרחבה במאמרים האחרונים ובקטגורית יעד התיירות הפופולאריים ביותר שיש בתאילנד!
·         צ'אנג מאי וראיי - שבעצם כוללים את כל צפון תאילנד כפי שהרחבנו על זה בתחילתו של המאמר הנ"ל, זהו אחד המקומות הקסומים לעשות שם טיול ג'יפים, לראות נופים עוצרי נשימה ועוד רבים וטובים בהחלט יכולים לעשות בשבילכם את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם!


0 Response to "מקומות בילוי בתאילנד"

הוסף רשומת תגובה

free counters