צור קשר טלפונית

מבצעי טיסות פנים בתאילנד


במידה והחלטת לטוס לתאילנד הקסומה ובמידה ואתה חושב לנוע בתוך המדינה בעזרת מערכת טיסות הפנים הפופולארית שביעד, אין ספק שאחד היתרונות המשמעותיים שיכולים להיות לך בטיול עצמו זה מבצעי הטיסות עצמם שתקבל מחברות התעופה ואפילו מסוכן הנסיעות שלך בעודך רוכש את כרטיסי הטיסה בישראל.
רוצה לשמוע עוד על מבצעי טיסות פנים בתאילנד שמהם תוכל ליהנות..? הגעת למקום הנכון!

איך תוכל ליהנות ממבצע ברכישת כרטיסי טיסות פנים בתאילנד?

כיום כמעט כל נוסע שני ותייר המגיע לבקר בתאילנד באזורים שונים מהצפון הקסום ועד הדרום החמים, נעזר במערכת הטיסות הפנימיות שקיימת בתוך תאילנד, אבל...
לאלו שיודעים מראש את לו"ז הטיול ולאלו שבעצם יודעים איפה הם יהיו בכל יום ויום במהלך השהייה על שטחה של תאילנד, יש אפשרות ליהנות ממחירים זולים בהרבה מאשר אלו הרוכשים כרטיסי טיסות פנים בתאילנד בצורה ספונטנית.
איך עושים את זה..? פשוט!
כיום ישנו דבר הנקרא ווזת טיסות בתאילנד, שבה בעצם הנוסע רוכש לעצמו מינימום של 3 טיסות פנים בתוך המדינה, וכך זוכה למחיר זול יותר מאשר זה הרכוש לעצמו טיסות בצורה ספונטנית.
למי זה אידיאלי..? כמובן שרק לאלו שיודעים את הלוח זמנים של הטיול שלהם בתאילנד, ובטח לא לאלו שמגיעים לתאילנד ומטיילים בה בצורה ספונטנית, כמו מרבית התרמילאים ומוצ'ילרים!

איפה ניתן לרכוש ווזת טיסות פנים בתאילנד?

באפשרותך לרכוש את ווזת טיסות הפנים ב 2 אפשרויות:
האפשרות הראשונה הינה רכישה של הטיסות דרך סוכן הנסיעות האישי שלך ממנו אתה רוכש גם את הטיסות מישראל לתאילנד וחזרה, כמובן שזוהי האפשרות הטובה ביותר מפני שבסופו של דבר הטיסות הפנימיות הם טיסות סדירות וכפי שאתם לבטח יודעים ובמידה וקראתם את הבלוג שלנו, מי שמקדים להזמין זוכה במחירים הטובים ביותר שיש ולכן, זוהי האופציה הטובה ביותר שקיימת כיום!
האופציה השנייה היא לרכוש את כרטיסי הטיסה דרך חברות התעופה עצמם בתאילנד או לחילופין דרך סוכן הנסיעות התאילנדי שממוקם במרכז העיר, חשוב מאוד לדעת שרכישת כרטיסי טיסות סדירות ברגע האחרון יכולות לעלות בסופו של דבר ביוקר ולכן, הקדימו להזמין את הטיסות בעודכם בארץ.

נהורה טורס מאפשרת לך לרכוש ווזת טיסות פנים בתאילנד במחירים מיוחדים החל מ 320$ לאדם, עם חברות התעופה הפופולאריות, כגון: תאי איירווייס ובנגקוק איירוויס, להזמנות והצעת מחיר לחץ כאן!

1 Response to "מבצעי טיסות פנים בתאילנד"

  1. יוני בן says:
    22 ביוני 2011 בשעה 8:08

    אם אתם רוצים טיסות לתאילנד מישראל זה אתר מצוין.

הוסף רשומת תגובה

free counters