צור קשר טלפונית

חוויות של מטיילת עצמאית בעיר בנגקוק תאילנד

חוויות של מטיילת עצמאית בארץ המופלאה - תאילנד -הנושא הוא מה אוכלים בתאילנד:



"יש בתאילנד רשת קניונים שנקראת " central" ברוב הקניונים שלהם יש סופרמרקט- ובו מצאנו עוגיות של חברת "שר", לא הרבה אבל היו לפחות 3 סוגים ועוד חטיף בריאות של פירות מיובשים (מיובשים בהקפאה) ללא גלוטן. זה עזר לנו מאוד ושימח את הילדה. 
בית חב"ד- שלחתי לכל הסניפים שהיינו אמורים להגיע אליהם, מייל מראש עם תאריכי הגעה ושאלה על גלוטן, במיוחד לגבי ארוחות שבת, התשובות היו מזמינות ושיש אפשרות, רק צריך להודיע מראש.בדיעבד- זה לא ממש עזר ולילדה לא היה מה לאכול, ללא גלוטן -בשבתות.אזכיר לטובה את המטבח של חבד בקוסמוי, שניתן להכין שם אוכל ללא גלוטן, אך רק אם מנהל המסעדה נמצא במקום(מה שלא תמיד קורה) ואם הוא לא נמצא אין עם מי לדבר על אוכל ללא גלוטן , היה קשה לתאם את השעות שלו עם הרעב של הילדים:)בנגקוק היינו במלון שרק בקבלה ידעו מה זה אוכל ללא גלוטן, אבל לא צליאק. במטבח למרבה הפלא לא ידעו מה זה. היה להם לחם ללא גלוטן אבל הילדה לא אהבה.
אוכל מהבית- הבאתי מזוודה מלאה באוכל לצליאקית, קורנפלקס שהיא אוהבת (שהציל אותנו בכל ארוחת בוקר), קרקרים, חטיפים ומנות חמות של שופרסל ללא גלוטן, את מה שנשאר תרמתי לבית חבד בבנגקוק אגב מי שעוד לא היה בבנגקוק אני ממליצב מאד ללכת ולטייל שם , אז מי ששם מוזמן ליהנות.
בבנגקוק כבר היינו למודי נסיון לגבי ארוחת שבת, וקנינו משם טייק - אווי למלון ושם עשינו את ארוחת השבת והצהריים של שבת.


לסיכום- חזרנו מלאי חוויות עשירות, אני מאלה שמאוד, מאוד מקפידים ולא מעגלת פינות. אבל... למדתי שבחופשה, במיוחד בתאילנד צריך גם לשחרר לפעמים. ומשפט אחרון לגבי בנגקוק ומי שעוד לא הגיע לשם כדאי מאד ואף מומלץ זוהי עיר מדהימה וכדאי גם בזמן שאתם רוכשים כרטיסי טיסות לתאילנד לרכוש כרטיסי טיסה ישירה לתאילנד עם אל על לבנגקוק ולא לשדה תעופה אחר כי השדה תעופה של בנקגוק פשוט מדהים!"





free counters