צור קשר טלפונית

טיסות לתאילנד באוקטובר



אחד מהחודשים שנחשבים לפופולאריים ביותר בשנה בשביל לנסוע לתאילנד זה בלי שום ספק חודש אוקטובר שנחשב בין היתר לאחד מהחודשים שבהם חוגגים את חגי ישראל, מה שבכלל גורם לחגיגה ואווירה טובה הרבה יותר.
אז מאיפה מתחילים ואיך מתקדמים בכל הקשור לרכישת כרטיס הטיסה לבנגקוק באוקטובר ומאיפה מתחילים? הגיע הזמן שתבין את כל מה שקורה מתחת לפני השטח.




טיסות באוקטובר חשוב לקנות המון זמן לפני

אחד מהדברים שחשוב לדעת זה שהטיסות לתאילנד בחודש אוקטובר הם בדרך כלל טיסות מבוקשות ובואו ונוסיף לאווירה את זה שמדובר בטיסות סדירות, אז בכלל אפשר לקבל סלט הן במחיר והן בכל הרכישה של הכרטיס עצמו.
אז חשוב לדעת הן בגלל הביקושים הגבוהים והן בגלל שמדובר בטיסות סדירות שכפי שידוע לכולנו הם טיסות שמחירם עולה ככל שמתקרבים לרגע האחרון, אז חשוב לקנות את הכרטיס מוקדם ככל האפשר!

לא פעם ניתן למצוא כאלו המחליטים לרכוש את הטיסה בדקה ה 90, מה שלא פעם ולא פעמיים מביא לתוצאות איומות מהצד התשלום על כרטיס הטיסה.

חשוב כמובן לברר מחירים - אחרי הכל אנחנו בטח לא פראיירים

המחיר של הטיסה מהווה חשיבות עליונה בעבור כל אחד הרוכש מוצר או שירות ובמיוחד כאשר זה נוגע למצב הכלכלי, אז חשוב מאוד לעשות בדיקה במספר סוכנויות נסיעות וחשוב מאוד שהראשונה שבניהם תהיה נהורה טורס בשביל שתוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר שיש בעבור השירות אותו אתם מחפשים.
כיום ישנם מספר אתרי אינטרנט פופולאריים בהם ניתן לערוך השוואת מחירים לטיסות לתאילנד!

מחירים של טיסות לתאילנד בחודש זה של השנה

אז מה המחירים בכלל עם שאלת את עצמך? בדרך כלל בתקופה זו של השנה המחיר מגיע לממוצע של 1200$ ויותר כאשר מדובר בטיסות ישירות מישראל כמו למשל טיסות אל על לתאילנד.
חשוב מאוד כפי שציינו לקנות את הטיסות מוקדם ככל האפשר, ובמידה ותוכלו אפילו יעזור לנסות לרכוש טיסות פנים בתאילנד שיכולות להיות במרבית המקרים מאוד קריטיות במיוחד לאלו המגיעים לתקופות קצרות של שבועיים עד חודש.

טיסות לתאילנד בספטמבר



חודש ספטמבר הינו אחד מחודשי השנה המבוקשים ביותר לטיסות וחופשות בחו"ל ולתאילנד בפרט, מרבית מהנופשים והמטיילים שחיים ומתקיימים במדינת ישראל יוצאים לחופשות בתקופה זו של השנה, כאשר אחת מהסיבות העיקריות זה כמובן תקופת החגים וכמובן הנושא של החופשה הגדול והקיץ שנמצא ממש בסמוך חודש לפני כן.




אז מה חשוב שתדע לפני שאתה מבצע את ההחלטה של רכישת כרטיס טיסה בחודש ספטמבר לתאילנד? ראשית כל חשוב מאוד שתדע שהביקושים שקיימים הם עצומים ואתה צריך לרכוש את הכרטיס מוקדם ככל האפשר, לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בסיטואציות בהם המטיילים והנופשים מתעניינים לרכוש את כרטיס הטיסה ברגע האחרון, מה שלפעמים יכול להיות מעיק יותר ומסובך הרבה יותר, חשוב מאוד שבשביל שתוכל להיות בטוח שיש לך מקום על הטיסה ואתה יכול להיות חלק בלתי נפרד מהחופשה הקרובה בחגים, שתרכוש את הכרטיס זמן רב מראש בגלל הביקוש הגדול.

ספטמבר - תקופה בינונית לטייל בתאילנד אבל אין ברירה

בכל הקשור למזג האוויר חשוב מאוד לדעת שתאילנד היא יעד תיירות אקזוטי שכייף ואפילו כדאי לבקר בו, לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בסיטואציות בהם מטיילים מגיעים אך נתקלים במזג האוויר די בעייתי, אז חשוב שתדעו, תאילנד בספטמבר זה אל הדבר האולטימטיבי ובטח לא הטוב ביותר, אבל מה שבטוח אתה תיהנו כי זהו אחד מהחודשים בהם יש את כמות המטיילים היותר פחותה אף על פי הביקושים של הישראלים להגיע לבקר ביעד.

טיסה לתאילנד במחלקת עסקים



רבים מאלו המחליטים לנסוע לחופשה בתאילנד, בדרך כלל נהנים מטיסה במחלקת התיירים שנחשבת לפופולארית ביותר וכמו כן גם הכי זולה שיש.

לא מעט מאלו הטסים לתאילנד מחליטים לא פעם ולא פעמיים לעשות זאת במחלקת העסקים של המטוס, כמובן שחשוב לציין שהטיסה יקרה בהרבה יותר מאשר טיסה במחלקת התיירים, במיוחד כאשר מדובר בטיסות ישירות של חברת אל על המבצעת מדי יום ביומו טיסות לתאילנד.






עם אנו לוקחים בממוצע מחיר כרטיס במחלקת תיירים לתאילנד במחיר של 1000$, סביר להניח שהטיסה במחלקת עסקיים יכולה להגיע למחיר של 4000$ ולפעמים עם הביקושים גבוהים אפילו יותר.
אחד מהיתרונות המובהקים של נסיעה בעסקים זה האפשרות לבצע את הרכישה ברגע האחרון, כי בדרך כלל תמיד יש כרטיסי טיסה במחלקת העסקים.
תסכימו איתנו שבדרך כלל אלו המחליטים לנסוע במחלקה הזו יכולים להרשות לעצמם גם לבצע את ההזמנה ברגע האחרון.

במידה ואתם עדיין שמים חשיבות גבוהה לעלויות הגבוהות של טיסות לתאילנד במחלקת העסקים, אתם מוזמנים ליהנות מהפוסט המצוין הנ"ל הנותן מידע הכיצד לטוס בצורה הטובה ביותר במחלקת העסקים.




הפינוק נמצא במחלקת העסקים של הטיסה 

תחשבו לעצמכם רגע קט....

הרי לכולנו ידוע שהטיסה לתאילנד היא טיסה ארוכה יחסית שיכולה להגיע גם ל 12 שעות בצורה ישירה או אפילו ב 19 ולפעמים יותר שעות עם טיסות המשך דרך יעדי אסיה או אירופה.
הפינוק זה לישון בטיסה, ליהנות מאיכות חיים טובים וכמובן בסופו של דבר להתפנק מאוכל טוב וכל האפשרויות והאופציות העומדות לרשותך.

free counters