צור קשר טלפונית

טיסות לתאילנד באוגוסט



החלטת לנסוע לתאילנד והחודש המועדף עלייך הינו חודש אוגוסט? הגיע הזמן עכשיו לקרוא ולהבין למה חודש אוגוסט הוא אחד מהחודשים העמוסים בשנה לטוס לבנגקוק, איך תצליח למצוא טיסה זולה בחודשים אלו ולמה אולי כדאי לך לחשוב על טיסה חודש קודם לכן ביולי.

רוצה לשמוע עוד על הטיסות לבנגקוק ועל איך תוכל להגיע במחיר הזול ביותר שיש..? הגעת למקום הנכון!



הביקוש הכי גבוה זה באוגוסט

למה אתה שואל עם עונת התיירות האולטימטיבית באזור היא דווקא בחודשים ינואר עד אפריל? הסיבה העיקרית האמת זה בגלל שאוגוסט הוא הזמן האטרקטיבי והאולטימטיבי לטיולים וחופשות בעולם, כמובן שאנו מתכוונים לציבור הישראלי שאחת מהאהבות הגדולות שלו זה לטוס ולטייל ברחבי העולם.
לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שהחודש הזה אפילו מבוקש יותר מחודש יולי או חודשים אחרים בשנה, הסיבה העיקרית גם כן זה בגלל שבחודש יולי עקרונית אתה יכול למצוא לא מעט ילדים אשר הולכים לקייטנה שדי מגביל את ההורים שרוצים לטוס אך פוחדים להשאיר את הילדים ללא השגחה לבד.

מחירי הטיסות באוגוסט לתאילנד

אחת מהדברים הקשים ביותר בעבורנו זה בלי שום ספק הנושא של מחירים והעלויות, כאשר כיום חשוב מאוד לדעת ולהבין שבאוגוסט בדרך כלל תוכל למצוא מחירים שיקרים מאוד ביחס לחודשים האחרים שבשנה, אולי אפילו כדאי לך לחשוב על טיסה ביולי שזולה בלפחות 100 עד 200 דולר לכרטיס טיסה בגלל סיבה זו של ביקוש והעצה.
מעוניין לטוס חודש קודם לכן, קרא את הכתבה על טיסות לתאילנד ביולי!



במידה והחלטת לטוס בחודש אוגוסט בשנה לתאילנד, אנו ממליצים לך בחום לקחת את עצמך ולבצע את ההזמנה מוקדם ככל האפשר בשביל שתוכל להיות בטוח שאתה רוכש את הטיסה במחיר הזול ביותר שיש.
לא פעם ולא פעמיים ניתן למצוא גם אלו הרוכשים את הטיסות ברגע האחרון, כאשר בסופו של דבר משלמים עליהם ביוקר וכדאי מאוד לקחת את הנושא ברצינות עם מתכננים לנסוע עם כל המשפחה שלפעמים הוצאה זו יכולה להיות הוצאה לא קטנה.

טיסות לתאילנד ביולי



החלטת לטוס לתאילנד בחודשי החופש הגדול או יותר נכון בחודש יולי בשנה? חשוב מאוד שתדע מספר דברים שיעזרו לך בקבלת החלטות נכונה בעת רכישת כרטיס הטיסה וכמובן טיפים והמלצות נוספות שיעזור לך להבין בצורה טובה יותר הכיצד להתנהל החל מהרגע בו החלטת שטסים לנפוש בתאילנד הקסומה.




טיסות לתאילנד בתקופה הכי לחוצה בשנה

חשוב מאוד שתדעו שחודש יולי במהלך השנה נחשב לאחד מהחודשים הלחוצים ביותר שיש, כאשר הסיבה העיקרית היא כמובן שכל עם ישראל נמצא בחופשה שלו, החל מהילדים שיוצאים לחופשות בבתי הספר ועד ההורים שיוצאים לחופשות קיץ ממקומות העבודה.
בגלל שחודש יולי וחודש אוגוסט נחשבים לחודשים הלחוצים ביותר במהלך השנה, הביקוש לטוס לתאילנד הוא אדיר וגדול במיוחד, כאשר חשוב מאוד שאת רכישת הכרטיסים תבצעו מוקדם ככל שאפשר.


עם איזו חברה כדאי לטוס ומתי לרכוש את הטיסה

חשוב מאוד וכדאי שאת כרטיסי הטיסה לתאילנד בחודש יולי תרכוש מוקדם ככל האפשר, לא פעם ולא פעמיים ניתן למצוא ביקושים עצומים וכמובן את אלו המחכים לרגע האחרון בשביל לרכוש את הטיסה מה שבדרך כלל מביא לסיטואציה של לשלם הרבה מאוד על הטיסה, במידה ואתם יודעים מספר חודשים קודם לכם שאתם מתכננים לנסוע ולטייל בתאילנד בחודשים אלו של השנה, רכשו את הטיסה והתייעצו עם סוכן הנסיעות מהי הטיסה האולטימטיבית בעבורכם.

כמובן שאת הבחירה בחברה חשוב שתעשו לפי העדיפות שלכם עם האם כדאי לכם טיסה סדירה או לחילופין טיסה של חברת תעופה אחרת שמבצעת עצירת ביניים.

טיסות לתאילנד ביוני



אחד מהחודשים שבלי שום ספק פותחים את עונת התיירות היוצאת בארץ ישראל זהו חודש יוני, שהינו חודש אחד לפני החופש הגדול.




אז נכון...מרבית מהנופשים ומהטיילים הישראלים אינם נוהגים לטוב בתדירות גבוהה יחסית בחודש יוני לתאילנד בגלל שלמרביתנו אין חופשים, אך יחד עם זאת חשוב מאוד לציין שכיום זהו חודש מצוין בשביל לטוס לבנגקוק, ממספר סיבות כמובן, והם:

·         ראשית כל חשוב מאוד לציין שזהו אחד מהחודשים הפותחים את עונת התיירות ומה יכול להיות טוב יותר מלעשות את זה בתאילנד.

·         המחירים של כרטיסי הטיסה של חברות התעופה השונות נמכרים די בזול, וזאת בגלל הביקוש הנמוך יחסית, עם תיקח לדוגמא לשם השוואה את הטיסות בחודשי יולי - אוגוסט, תשימו לב שהמחירים שונים שמיים וארץ ובלי שום ספק נראים אחרת לגמרי, לשם הבהרה בחודש יוני מחיר כרטיס טיסה יכול להגיע ל 799$ שבמרבית מימות השנה המחיר הזה נחשב למציאה בלתי רגילה, כמובן שחשוב לציין שמדובר בכרטיס טיסה של חברת תעופה זרה, אבל בנינו שוווה לסבול מספר שעות במחיר זול בשביל ליהנות מתאילנד הקסומה במחיר הכי טוב שיש.

·         מזג האוויר לא נחשב להכי אדיאלי אבל תאילנד כמו תאילנד זהו מזג האוויר שדי משתנה, מצד אחד אנו יכולים ליפול על מזג האוויר נוח יחסית שיאפשר לנו ליהנות מחופשת בטן גב קסומה באיים התוססים ומנגד אפשר ליפול על מזג האוויר שטעון מונסונים ויכול להיות די מציק ומטריד במהלך הטיול, כמובן שחשוב מאוד לבצע בירור מקיף של מזג האוויר בשביל לדעת בצורה טובה יותר מה האופציות והאפשרויות העומדות לרשותנו.

טיסות לתאילנד במאי



חודש מאי מאז ומעולם היה אחד מהחודשים היותר חלקים בענף התיירות במדינת ישראל וחשוב לציין שלפעמים חשוב לקחת את החולשה ולהפוך אותה להזדמנות מטריפה, קלה ופשוטה.



כיום ישנם מגוון רחב של חברות תעופה אשר ממריאות מדי יום ביומו לבנגקוק, כאשר לא חודש מאי נחשב לחודש קצת פחות אטרקטיבי בשביל לטייל ביעד, אבל בהחלט אחד מהחודשים היותר מוצלחים בשביל ליהנות ממחירים ועלויות נמוכים יחסית של כרטיסי הטיסה אותם תוכלו למצוא אצל סוכני הנסיעות השונים הפועלים במדינת ישראל.

מזג האוויר בחודש מאי בתאילנד


אז ראשית כל חשוב מאוד לפני שיוצאים לכל טיול כזה או אחר ברחבי העולם לבדוק את מצב מזג האוויר הקיים ברחבי העולם.
כיום מזג האוויר הקיים ושורר בתאילנד בחודשי מאי - יוני הוא סביר יחסית, כמובן שגרוע יחסית לטיול בתאילנד בחודש ינואר עד מרץ, אבל טוב הרבה יותר מאשר חודש יולי - אוגוסט.
חשוב מאוד להבין שבמרבית המקרים שמדברים על מזג האוויר שלא אטרקטיבי בתאילנד מדובר בדרך כלל על המונסונים הנוראיים שתוקפים אותנו במהלך הטיול, דבר שמאוד אופייני למזג האוויר השורר בתאילנד במהלך כל ימות השנה.

מחירי הטיסות לתאילנד במאי

המחירים של כרטיסי הטיסה הם תמיד דבר שמעניין אותנו, כאשר כיום ישנם מגוון חברות תעופה המבצעות את הטיסות האלו גם בחודש מאי של השנה, כגון: טיסות לתאילנד אל על, טיסות לתאילנד דרך קייב ועוד רבים וטובים.
בדרך כלל בגלל שהביקושים של המטיילים והנופשים הישראלים המתעניינים לצאת לחופשה בתאילנד הוא נמוך יחסית ביחס לחודשים האחרים במהלך השנה, חשוב לדעת שהמחירים זולים עד מאוד, כאשר ניתן אפילו למצוא עם החברות הזרות מחירי טיסות של 799$ ולפעמים יקר יותר וגם נמוך יותר עם התמזל מזלך.
מומלץ מאוד כמובן לפנות לסוכן הנסיעות האישי שלך בשביל למצוא את הטיסה הנוחה ביותר וכמובן שהזולה ביותר בשביל שתוכל להיות בטוח שאתה במקום הנכון ובזמן הנכון בכל הקשור לבחירת חברת התעופה והגעה נוחה וקלה לתאילנד בחודש מאי של השנה.

free counters