צור קשר טלפונית

טיסות לתאילנד בפברואר


החלטת לטוס בחודש פברואר לבנגקוק..? שים לב שאתה חייבת לדעת מספר דברים חשובים והכרחיים בטרם תגיע ליעד בחודש זה, אין ממה לחשוש זאת העונה המומלצת שהכי כדאי לטייל בה במהלך השנה.

הבעיה היחידה זה...מחירי כרטיסי הטיסה לתאילנד,

אז מה עושים..? איך מתגברים על התופעה של יוקר בכרטיסי הטיסה לתאילנד ולכל יעד אחר במזרח הרחוק, פשוט וקל, מזמינים מוקדם ככל האפשר את הטיסה.



בגלל שהעונה המבוקשת והטובה ביותר לטייל בה היא החל מחודש דצמבר ועד סוף חודש מרץ, רבים וטובים רוכשים לעצמם כרטיסי טיסה מבעוד מועד, בשביל להבטיח את מקומות באחת המדינות הקסומות שקיימות על כדור הארץ.

בדרך כלל הטיסות המבוקשות ביותר הם טיסות אל על לתאילנד, כאשר גם חברות התעופה הזרות נהנות לא פעם ולא פעמיים ממחירים מצוינים ולקוחות נאמנים.

מומלץ מאוד כמובן לבדוק עם סוכני הנסיעות שלנו את המחירים הטובים ביותר לבנגקוק בחודש פברואר בשנה, סביר להניח שאצלנו תמצאו טיסות שאין לאחרים, כי מי שמומחה בתאילנד מומחה עד הסוף!

מזג האוויר בתאילנד בפברואר

מזג האוויר חמים ונעים כמו שרק בתאילנד, כמובן שתמיד צריך להיות מוכנים לכמה מונסונים שיכולים להתקיף את האזור, אבל סך הכל סביר להניח שגם העונה הזו כמו כל עונה המונסונים יהיו חלשים מהרגיל.


לטייל בלאוס במסגרת הטיול בתאילנד


במידה והחלטת לנסוע לטייל באזור תאילנד, חשוב מאוד שתדע שבאפשרותך יש מספר אופציות רלוונטיות לטייל גם ביעדי תיירות נוספים הנמצאים בסביבה.
כפי שידוע לכולנו סביב תאילנד ישנם עוד מספר יעדים שנחשבים לפופולאריים לא פחות, כגון: לאוס, ויאטנם, קמבודיה וכדומה...כמובן שבסופו של דבר המתיירת והיפה מכולם היא בלי שום ספק תאילנד אבל יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון את האופציה שיכולה להיות אפשרית לטייל גם באחד מהיעדים הנ"ל אותם הזכרנו.




טיסות לתאילנד בינואר


החלטת לטוס לחופשה בתאילנד ואחת מהאופציות הטובות ביותר שלך זה לטוס דווקא בחודש ינואר השנה, אז קודם יש מספר דברים שתדע על חודש ינואר בתאילנד, ראשית כל זהו חודש שנחשב לפופולארי עד מאוד, ולמה אתה שואל..? מכיוון שינואר גובל עם חודש דצמבר שזהו החודש והתאריכים שבהם נחגגים הרבה חגים בתאילנד וביעדי התיירות השונים ביעד, כגון: קריסמס, חנוכה ליהודים וכמובן שמסיבות הסילבסטר שבגללם כולם מגיעים לחגוג בתאילנד כבר בחודש דצמבר, ינואר כמובן הוא חודש לחוץ הרבה פחות אבל עדיין נחשב לחודש מבוקש עד מאוד, הן בגלל מזג האוויר האטרקטיבי שקיים באזור, והן בגלל הפעילויות השונות שקיימות באזור בחודשים אלו, חשוב לציין שינואר הוא חודש מבוקש מאוד מכיוון שעד חודש פברואר בדרך כלל מתקיימים כל האירועים החזקים ביותר ביעד, וכמובן מזג האוויר אשר מאפשר לטייל ולנפוש בצורה הטובה ביותר שיש.





מתי לקנות כרטיסי טיסה לתאילנד בינואר?

אז החלטת שאתה רוצה לנסוע לתאילנד בחודש ינואר וכרגע אתה צריך לקנות ולרכוש מסוכן הנסיעות האישי שלך את כרטיסי הטיסה, מומלץ מאוד שתעשה זאת מוקדם ככל האפשר, למה אתה לבטח שואל..? בגלל שכפי שכבר ציינו בהתחלה מזג האוויר בשביל לטייל בתאילנד הוא מצוין ואטרקטיבי וכמובן שבאותה מידה הביקושים עולים בחודשים אלו ולכן, הקדמה ככל האפשר תהיה הצלחה מבחינתך, כמובן שחשוב לציין באותה נימה שהמחירים של טיסות לתאילנד בתקופה זו הם לא זולים, אף על פי שתמיד אפשרי למצוא מציאות בחברות תעופה זרות או בסוכנויות נסיעות שלקוחות התחייבויות על מקומות בטיסות שונות.

free counters