צור קשר טלפונית

טיסות לתאילנד הופכות בטוחות יותר ויותר


כבר הרבה מאוד שנים ישנה מסורת לא כתובה בקרב הצעירים שזה עתה סיימו את הצבא, והמסורת הזו כוללת נסיעה לחו"ל לתקופה ארוכה, ובין היעדים ניתן למצוא את הודו, תאילנד, ארצות הברית ועוד. לא ברור לגמרי היכן ומתי בדיוק החלה המסורת הזו, אך מה שבטוח הוא כי מסורת זו הושרשה על ידי הצעירים בצורה כל כך מהימנה, עד כי להורים של היום הדבר נראה טבעי והם אינם שואלים שאלות וכמובן אינם מנסים למנוע זאת. למרות הפתיחות הגדולה שקיימת לגבי הטיולים הארוכים האלה, חשוב להבין כי מדובר על טיולים שלעיתים עלולות לקרות בהן תאונות מסוגים שונים, ולכן חשוב להיות מבוטחים.


טיול בתאילנד באוגוסט


במידה והחלטת לטוס לתאילנד דווקא בחודש אוגוסט בשנה, חשוב מאוד שתדע מספר דברים שיכולים לעזור ולהקל עלייך במהלך הטיול המרתק אותו אתה הולך לעבור ממש אוטוטו.
חודש אוגוסט נחשב לחודש די חם בשנה הן בישראל והן בתאילנד, כאשר ידוע לכולנו ששיא עונת התיירות במהלך השנה זה בדרך כלל בחודש אוגוסט ולכן, חשוב מאוד להבין מהם הדברים וההיבטים שיש לשים אליהם לב בטרם מחליטים לצאת לטיול בתאילנד וכמו כן לתכנן את הטיול בצורה נכונה בהתאם לתנאי הטיול באותו חודש.




תאילנד באוגוסט זה טיול חם מאוד

תאילנד כיעד לתיירות היא יעד טרופי, כאשר מזג האוויר יכול להיות קיצוני בשניות, חודש אוגוסט נחשב לחודש די חם במהלך השנה, כאשר לא מעט כאלו המגיעים באותה התקופה לטייל בתאילנד מעדיפים דווקא את אזורי הדרום בשביל לתפוס חופשת בטן גב מפנקת כמו שאנחנו הישראלים כל כך רגילים, ויחד עם זאת ליהנות מחופי הים שנמצאים באיי דרום תאילנד לנוחיות האורחים.
כל אלו שמגיעים לטייל באזורי תאילנד בתקופה הקיץ מומלץ שיצטיידו בקרם הגנה מפני השמה וכמובן בכובע והרבה מים, התקופה הזו יכולה להיות חמה עד מאוד ואתם לא רוצים להגיע לנזקים בריאותיים וגופניים בגלל מזג האוויר.


תאילנד באוגוסט זה תקופה מבוקשת עד מאוד

בגלל שמרבית מתושבי מדינת ישראל ותלמידי ישראל יוצאים לחופשת הקיץ במהלך חודש אוגוסט, תאילנד מקבלת משמעות הרבה יותר גדולה ורצינית מאי פעם, כאשר כיום לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שכרטיסי הטיסה לתאילנד מלאים עד אפס מקום כבר מספר חודשים קודם לכן, אלו הרוצים להגיע לתאילנד בחודשי הקיץ מומלץ שירכשו את הכרטיסים מוקדם ככל האפשר בשביל שתוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון ובזמן הנכון.
כמובן שבסופו של דבר האופציה המומלצת ביותר היא לבצע את הרכישה של טיסות לתאילנד אצלנו בחברה, כי אנחנו הרי ידועים במומחיות שלנו ובכרטיסי הטיסה הזולים שאנו מספקים לכל הגילאים ולכל המעוניין.

כמה זמן צריך לטיול בתאילנד?


מכיוון שכיום תאילנד זה אחד מיעדי התיירות החמים ביותר בעבור מטיילים בארץ ובעולם, ומכיוון שמדובר ביעד שהוא סך הכל יעד לתיירות אקזוטית.

אז כמה זמן באמת צריך בשביל לטייל בתאילנד..? את כל זה תגלו ממש אוטוטו במאמר שלפניכם!





זמן הטיול תלוי באופי הטיול

אין ספק בכלל שכיום הזמן של הטיול בתאילנד תלוי רבות באופי הטיול בתאילנד, כאשר ניקח לדוגמא מספר מטיילים שמאוד מאפיינים את המטיילים של תאילנד:

1. התרמילאי - הוא זה שבעצם מטייל במשך תקופה די ארוכה, כאשר זמן טיול של חודש הוא דבר די מינימאלי אצלו, לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שתרמילאים מבצעים את הטיול בתאילנד בשילוב של טיול עם הודו, שמאפשר להם ליהנות ממספר יעדים באותו הטיול.

2. המשפחות - הם אלו המגיעים בדרך כלל עם הילדים, כאשר בדרך כלל ניתן לראות שהם אלו אשר טיול של שלושה שבועות הוא הדבר האולטימטיבי והטוב ביותר, לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות את המשפחות דווקא באזורי בנגקוק וצפון תאילנד ששם החוויה לצעירים ולילדים הרבה יותר גדולה מאשר אזור הדרום.

3. הזוגות - הם אלו שבדרך כלל מגיעים לתאילנד בשביל ירח דבש, או סתם בשביל הכיף, בדרך כלל הזוגות הם אלו המגיעים לתקופה של מינימום שבועיים עד שלושה שבועות, כאשר היעד העיקרי בו הם מבלים את תקופת הטיול בתאילנד זה בעיקר בדרום תאילנד, כמובן שישנם כאלו שמגיעים לאזור הצפון אך חשוב מאוד לדעת שיש הבדלים משמעותיים בין מטייל אחד לשני.

free counters