צור קשר טלפונית

תאילנד עם ילדים


אלו מאיתנו בעלי המשפחות יודעים שבלי שום ספק ההחלטה על יציאה לחופשה עם כל המשפחה יכולה להיות בעיה לא קטנה ויכולה להיות גם הנאה רצופה ומהנה במיוחד, תאילנד נחשב לאחד היעדים שיכולים להיות יותר מסובכים לבלות וליהנות הקטנטנים, כאשר כולנו יודעים שתאילנד יכולה להיות קשה לטיולים וזה לא אנטליה והקלאבים בטורקיה שהיינו רגילים אליהם עד כה.
אז איך בכל זאת יוצאים לטיול בתאילנד עם ילדים ואיך מתמודדים עם הטיול הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך ושביעות כל המשפחה..? הגעת למקום הנכון!



יעדים בתאילנד שיתאימו לילדים

כולנו יודעים שתאילנד זה בדרך כלל יעד תיירות שמומלץ יותר לזוגות המעוניינים בירח דבש או לחילופין קבוצות חברים המעוניינים לנפוש בחופשת בטן גב מדליקה, העניין שחשוב לדעת שגם כאשר נוסעים עם ילדים לתאילנד יש הרבה מה לראות והרבה מה לעשות, כי מי אמר שהילד לא יכול ליהנות!!!
ראשית כל מקום שמאוד יתאים לטיול בתאילנד עם ילדים הוא בלי שום ספק בנגקוק, שזוהי אחת מהערים היותר תוססות שתמצאו בתאילנד, גם טיול באזורי צפון תאילנד כמו לדוגמא צ'אנג מאי או צ'אנג ראי יכולים להיות מצויינים וזאת מכיוון שהטיולים שם הם בדרך כלל על ג'יפים או על גביי פילים מה שבהחלט יכול להיות אטרקציה מעניינת במיוחד לילדים ולקטנטנים.


מתי מוותרים על תאילנד עם הילדים

במידה והחלטת שאתה מעוניין לטוס לנפוש ולטייל בתאילנד ביעדים שונים ומגוונים, ושהטיול הולך להיות הרבה יותר סזיפי מאשר הטיולים המוכרים לכולנו מהטיולים בארץ במקומות כמו אילת, ים המלח או טבריה, עדיף לוותר על כך, גם במידה ואתם מתכננים לטוס לתאילנד עם ילד אחד בלבד, חשוב לדעת שמרבית הפעמים אתם אלו שתצטרכו להעסיק אותו ולכן, מומלץ מאוד במידה והחלטתם לטוס לתאילנד עם ילדים לבצע זאת עם עוד זוג חברים שגם להם יש ילדים על מנת שלילד תהיה תעסוקה והוא לא ירגיש לבד, מה שבקלות יכול להחזיר אתכם מהר מאוד למדינת ישראל, מה שאתם לבטח לא רוצים ולא מעוניינים.

במידה והחלטת לטוס לתאילנד עם הילדים, אנחנו צוות הבלוג יכולים להמליץ לך על ספר נהדר שיכול בלי שום ספק להיות לך לעזר רב, לספר קוראים "תאילנד עם ילדים" שחיברו אותו אבי ואורלי בוטבול שהינם זוג אשר חווה את תאילנד הכי קרוב שאפשר והכל עם ילדים, לעיון בתקציר הספר ולרכישת הספר היכנסו לאתר הנקרא - "סימנייה".וחפשו במנוע החיפוש שלו את שם הספר.

קראבי


החלטת לנפוש בדרום תאילנד..? מצוין, כי אחד המקומות האקזוטיים והיפים ביותר שתוכל לפגוש במהלך הטיול בתאילנד הקסומה ובדרום המדינה בפרט הינה "קראבי" שנחשבת לאחד האזורים המתויירים והיפים ביותר שנמצאים בדרום.
רוצה לדעת אודות קראבי ואיך תוכל ליהנות מהיעד על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך..? הגעת למקום הנכון!




קראבי על קצה המזלג
קראבי הינו בעצם מחוז הממוקם בדרום תאילנד שנמצא בסמוך לחופי איי אנדמן בהודו, שטחה של קראבי הינה חמש אלף קמ"ר ונמצאת דרומית בירת תאילנד בנגקוק, לאלו הרוצים מרחק מדוייק בערך כ 830 קילומטר מה שאומר שהאופציה הטובה ביותר להגיע לאזור הינה או עם טיסות פנים בתאילנד או לחילופין בתחבורה ציבורית בנסיעה לא קצרה שיכולה לקחת בערך יום שלם מהטיול שלכם ביעד.
ההגעה אל קראבי הינה פשוטה כיום בשנות האלפיים וזאת אודות לשדה התעופה הנמצא במקום שהפך את האפשרות להגעה לנגישה יותר וקלה הרבה יותר, הטיסה היחידה שיוצאת לכיוון קראבי יוצא מבנגקוק שכמובן כפי שציינו לאלו שרוצים לחסוך עוד כמה מאות שקלים יכולים לעשות את הנסיעה ברכב ביציאה מערבה עד כביש 4 ומשם דרומה לפוקט דרך צאמפהון, ברכבת האפשרות זולה יותר ויש אפשרות לקחת סליפר ולישון כל הדרך עד ההגעה.
הביקור בקראבי בדרך כולל מספר ימים בודדים, וזאת מכיוון שמרבית המטיילים באזור עוברים מהאי לאיים האחרים הסובבים את האזור, כגון: פאנג נגה, נאג, פרה נגה וכדומה.

אטרקציות בילויים ופעילויות בקראבי
קראבי שופעת בפעילויות ובאטרקציות שמחכות רק לכם, החל משייט בסירות קאנו שנחשב לאחת האטרקציות הפופולאריות ביותר באזור ועד סירות פדלים שניתן לשכור על שפת הנהר.
אטרקציה נוספת שנחשבת לפופולארית במיוחד הינם המערות מים שנחשבות למערות העתיקות ביותר בתאילנד, וכמובן חופי הים שאי אפשר להתעלם מהם שהינם אחת מהאטרקציות המרכזיות והטובות ביותר שתוכלו לקבל ולראות בקראבי.
כמובן שגם שמורות הטבע התוססות שקיימות באזור יעזרו לכם בלי שום ספק להעביר את החופשה באזור על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם, אבל כמובן שחשוב מאוד בטרם יוצאים לטיול באזור לקחת מדריך טיולים או לחילופין להיעזר במדריך טיולים מקצועי שיכול לתת לכם הדרכה קלה בטרם תצאו למסע הנחשק בקראבי הקסומה, שתהיה נסיעה מהנה וטיול בטוח.

קו טאו

אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר כיום בתאילנד ובדרום תאילנד בפרט הינה קו טאו שבעצם מאגדת סביבה את כל מה שלא הכרת עד כה.
קו טאו הינו בעצם אי שפרוס על 38 קילומטרים צפונה אל האי קו פנגאן, הייחודית המרשימה של העיר או יותר נכון של האי הינה בצורתו המרשימה שמזכירה צורה של פול גדול במיוחד שמוכר לכולנו מהחומוס האהוב כל כך על הישראלים ועדות המזרח התיכון.
קו טאו קיבל בעבר את שמו המסחרי "אי הצבים", שכיום בעצם פרוס על 21 קילומטרים ו 3 קילומטר ברוחב.



הגענו לקו טאו ועכשיו מה עושים...?
אז ראשית כל חשוב לציין שקו טאו מלאה בשפע של אטרקציות מכל טוב ומהכל שיעשו לך את הטוב שבעולם, וזאת בזכות המגוון העצום של האטרקציות, הפעילויות ושאר הדברים שאותם יש לעשות על האי, כגון:

  • צפיות - אחת האטרקציות זה פשוט לעלות לנקודות התצפית הפרוסות ברחבי האי, כגון: האי  Fraggle Rock ו Suwan.
  • צלילה - אחת האטרקציות שבגללה מגיעים רבים לאי קו טאו זה בגלל אטרקצית הצלילה המפורסמת שמכבת באזור שם ניתן לצלול בשוניות היפות בעולם ולצלול כמובן עם לא מעט דגים, כרישים וכדומה.
  • שייט - באזור ניתן לשוט ולהפליג בלא מעט מקומות, מומלץ לקחת בעל עסק רציני שייקח לכם מחיר ריאלי שלא תצטרכו לשלם יתר על המידה.
  • קורסים - במקום מגוון רחב של קורסים אותם תוכלו לקחת ומומלץ לנסות אחד שכזה במידה וכבר הגעתם לקו אטו, האי מוכר מאוד בקורסי הבישול הפופולאריים שמעניק לאורחי והתיירים האחרים שמגיעים לבלות באי הקסום בעולם.





קופיפי


אחד האיים היותר פופולאריים בקרב מטיילים ותרמילאים הנוסעים לתאילנד ויעדי המזרח הרחוק זוהי קופיפי שנחשבת לגן עדן לכל מטייל ונופש.
האי עצמו ממוקם בקרבת איי אנדמן שבהודו, כאשר אלו המחליטים לשלב בין השניים יכולים לתפוס טיסה לקופיפי שבתאילנד ומשם להמשיך על טיסה לאיי אנדמן שיוצאת ישירות מהאי.

רוצה לדעת עוד על קופיפי שבתאילנד..? הגעת למקום הנכון!



קופיפי על קצה המזלג

קופיפי הינו אי הממוקם במרחק של 48 קילומטר מהאי פוקט וכמו כן כ 42 קילומטרים מהאי קראבי, שטחו של האי הינו 6 קמ"ר כאשר במקום מגוון אטרקציות שונות ומגוונות למטיילים ולנופשים, כגון: מערת הויקינגים, חיות בר, חופי ים מדליקים ותוססים וכמו כן שבטים החיים במקום לאלו המעוניינים לראות תרבות חדשה ומיוחדת במינה.
ההגעה לקופיפי הינה אך ורק בעזרת מעבורת היוצאת מקראבי או מפוקט, כאשר זמן ההפלגה על המעבורת הינו שעתיים בממוצע במידה ולא היו תקלות כאלו ואחרות בדרך.

מה יש לעשות בקופיפ..?

החלטת לבלות בקופיפי זמן מסויים ואתה מעוניין לדעת מה יש לעשות ביעד? מצוין, כי הגעת למקום הנכון בו תקבל את כל המידע אודות אחד המקומות הקסומים ביותר בתאילנד ובמזרח הרחוק.
הדברים והמקומות בהם תוכלו לבלות ביעד, הם: חופי ים קסומים כאשר באזור לא מעט חופים והמוכרים שבניהם הם "חוף לים טונג", חוף פי לי", "חוף טון סאי", "חוף לו סאמה" ועוד רבים וטובים.
כמובן שסוכני הנסיעות המקומיים ומדריכי הטיולים הנמצאים באזור יכולים לעזור לכם להתנייד ולהכיר את המקום מקרוב.
כמובן שהדבר הטוב ביותר שיש באזור אלו המסיבות התוססות שמתקיימות מדי יום ביומו והמסיבה הגדולה ביותר הינה מסיבת הפול מון הנערכת אחת לחודש.
לאלו המעוניינים ישנה אפשרות לצלול בשמורות הקיימות באזור, וכמו כן לקחת סירת לונגטייל היוצאת כל שעה ועושה סיור מסביב לאיים הנמצאים באזור.
לא מעט צלמים ואנשי מקצוע מגיעים מדי חודש למקום על מנת לצלם לערוך ולראות מקרוב את אחד האיים המפורסמים ביותר שיש בתאילנד ובאזור דרום תאילנד בפרט.


free counters